spm planning

got planning? aku ada ney. Tp no keluar lagi ok? aku tak hingin tak hingan and tak hingin lalu nak kuar. risau lah nak SPM nih. takda mood and msa lg nak kuar pun.. time raya ni aku rasa tak ngabang raya lah better ku duduk rmah and studyy deh. sorry guys kalau aku tidak ke rmhmu. *tengok keadaan lok mh. urhhh. stress sesangat. semua orang merasai dan akan merasai apa yg aku rasa tok pun. nang nebes kn? hehe. pa lagik kalo org tak study mcm aku nih. uhhh. nang payah lah nak spm nih. beban and tanggungjawab lahh. see now, my trial result. tok baru 1st trial. terokk abis. susah nya soalan bah., ada juga lah bab yg best bah. hurm spm, spm. aku akn mengjarmumu my result. waiting for me all credit. tak mnta banyak just wish for me a credit ppun ckup bah. see ya.
thanks for reading.xoxo