TULAH

hei ;') hari ini aku ada cita cikit jak. tok keja masa aku dalam kelasss. tengah aku syok abis mengumpat dengan si sundun aku si sonia i got an incident. cibeicukek jak bah. km berdua ngumpat ex aku MR D abg kpda zombie iaitu zomba. kalau d'ingatkan aku mmg jai lah dgn laki ya. tengah syok mngumpat aku ini mcm besa kalau bab mengumpat nang num1 ok? hahaha. "KEJAM NYA AKU" then, tngah ku syiukkk2 cerita aku tunduk ketawa mcm biasa then tang tiba pen atas meja ku mendongak ke atas and mencanang betul2 dekat sgt dgn mata aku, kalau tidak tutup mata nang perggh msuk hospital bintulu terus. yabaruk nya. after, dgn slumber sonia pdh aku TULAH so me rasa pun yes mmg tulah. gosh, every second ku xtenang rasa and lain rasa dahla mata sakit lebam and ada pink dekat dgn mataku. aku nang tulah abis. pengajaran lah PADAN MUKA AKU,TEMBOKKKKK! KBYE :"*
thanks for reading.xoxo