in loving memory my beloved

hello dimalam hari ni. aku tak dapat nak tutup mata pun. yes,i know why. ku tiba2 rindu dengan my ex boyfie. mauk tauk ka nma nya? yang pasti aku called him as bie*dimasa dulu kala. hahaha. for sure namanya andrea alexa amor. hahaha. seriosly kalau dikenang mmg sweet gila lah laki tok untung jugak dpt laki mcm dia tp syg hubungan aku dgn dia tak bekekalan lamak. dia ada masalh yg mmg tidak dpt dielakkan lagi. omg!aku hampir separuh mati tak tau nak buat apa masa tu. smpai hati kamu gila dgn org lain smpai prempuan itu pegnan ank kamu. first kau crita ada ku cya? xda kan? cos aku syg kau and anggap kau xpernah bulak aku tp tak tahu lah disebalik nya tok kau lkukan. ohmyyy! seriouslyy, lamak tok aku ditipu kau hdup2 lah mksdnya. kmpang ati. neway, ku tetap jugak knang apa yg kita pernah lkukan bersma. haha. akn ku semat didada ku. hahahaha.kau hug aku time tdo sma dgn erat2 lgi tu. *boleh dikatakan smpai hari ini masih trasa. hehe. cuci gg sma2,u hold my hand when we walk around. u kiss me on forehead or lip b4 u send me back home. makan susu buatan you sma2 jgn disbut lah milo buatan mu yg terasa d'lip ku tok. ahaha.ohhh, pokok nya bnyak perkara yg sweet when kita bersma. aku rindu kau. rindu kau. rindu kau sparuh hati. semua apa yg dinasihat kau b4 kau pergi kuch and b4 kita benar2 berpisah akan ku ingat stiap hari sbelum tidur,mlangkah kluar rumah and go anywhere lah. sometimes aku senyum and bergembira ingat msa lalu kita. haha. rasa kau hidup pun kerana kamu. ao-ao mata aku mulai layu tp msih bnyak nak dicrita,mklum lah kalau aku ingat dia mmg tak hbis satu hari ni. so, end of this. thks for today world.xoxo.love you alex.

thanks for reading.xoxo