can't stop hoping.

berkaitan dgn yg diaats, diistiharkan aku mengharap sgt nak masuk upm or uitm. hahhaa. maklum lah kan governmnt. ptt ker ku pkir cmtu? hehe. --' from 6 pun tak dpt! rampage. haha. tp tak pa. i will try lah. 2nd intke msih ada klau tak kna plih? mcmna lah? hrmm smua lah bermain dkt dlm palak hotak nih. i try swasta msi dpt punya tp swasta. hrmm, tak mnjamin sgt. tp kan kalau krajaan tak guna ku,aku akn jtuh juga kat tgn swasta tu. so cynt jgn lah berlagak sgt nak gov leh. ;') hurm, ys tuhan dengarkan lah permintaan ku ini agar aku mampu jd yg terbaik buat org tua ku yg berharapkan aku dan masa dpan ku. aku berserah kpdamu kerna engkaulah maha pemurah,pengasih dan berkuasa mnentukan. dengarkan ank mu ya tuhan. dgn ini ku meminta ats nmamu aku berserah dgn hati yg terbuka. amin.
thanks for reading.xoxo